After-care
Garantie, herstellingen en verzekeringen
Op deze pagina vind je antwoorden op al je vragen met betrekking tot garantievoorwaarden en het proces voor het aanmelden van een garantiegeval. Je kunt hier ook de status volgen van een lopende herstelling of eenvoudig een nieuw herstellingsverzoek indienen.
Meer over garantie, herstellingen en verzekeringen
Hoe meld ik een herstelling aan?
Dit doe je gemakkelijk en snel via het online herstellingsformulier.
Hoe retourneer ik mijn besteld spanplafond?
Volg de retour instructies via ons retourformulier.
Wie voert de herstelling aan mijn spanplafond uit ?
We herstellen zelf je spanplafond of electrische installatie.
Je reparatie meld je gemakkelijk en snel zelf aan via het online retourformulier.
Wat voor soort garantie heb ik?
Het type garantie dat van toepassing is op onze spanplafonds kan variëren tussen fabricagefouten en installatiefouten gedurende een bepaalde periode.
De garantie tegen fabricagefouten dekt eventuele defecten of gebreken die ontstaan als gevolg van fouten in het materiaal of de productie van het spanplafond. Dit kan bijvoorbeeld scheuren, loslatende naden of verkleuringen omvatten.
De garantie tegen installatiefouten richt zich op mogelijke problemen die voortkomen uit onjuiste installatie van het spanplafond. Dit omvat bijvoorbeeld losse bevestigingen, ongelijke spanning of problemen met de afwerking
Is een herstelling gratis
Gratis herstelling bij fabricagefout
Als je spanplafond binnen de garantieperiode door een fabricagefout kapot gaat, is de herstelling gratis. Bij een fabricagefout gaat je product bij normaal gebruik eerder kapot dan verwacht. Bijvoorbeeld als ja naad scheurt terwijl je niets geks deed.
Betaalde reparatie bij gebruikersschade
Wanneer het defect door eigen schuld komt, heet dit gebruikersschade. Dit valt niet onder de fabrieksgarantie. We helpen je alsnog graag met de reparatie, maar daarvoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je plafond, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.
De reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.
Hoe lang duurt het om een herstelling in te plannen ?
Gemiddeld duurt het inplannen van een herstelling 2 à 3 weken. Let op: dit verschilt per periode en probleem. Het vervangen van een lamp duurt bijvoorbeeld minder lang dan het vervangen van een spanplafonddoek.
We sturen je in ieder geval één keer per week een update over je reparatie. Je kunt de status van je reparatie ook volgen via Mijn STRETCH