After-care

Garantie, herstellingen en verzekeringen​

Op deze pagina vind je antwoorden op al je vragen met betrekking tot garantievoorwaarden en het proces voor het aanmelden van een garantiegeval. Je kunt hier ook de status volgen van een lopende herstelling of eenvoudig een nieuw herstellingsverzoek indienen.

Meer over garantie, herstellingen en verzekeringen

Dit doe je gemakkelijk en snel via het online herstellingsformulier.

Volg de retour instructies via ons retourformulier.

We herstellen zelf je spanplafond of electrische installatie.

Je reparatie meld je gemakkelijk en snel zelf aan via het online retourformulier.

Binnen 30 dagen kun je je product voor retour aanmelden. Dit kan via het online retourformulier.

  • Na aanmelden heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis op te sturen.
  • Je kunt kiezen om je product gratis te ruilen of om je geld terug te laten storten.
  • Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Bijvoorbeeld: haal een lamp uit de doos en bekijk ‘m van alle kanten, maar installeer het niet.
  • Bekijk hier de uitgebreide retourvoorwaarden.

Na 30 dagen kun je  je product voor herstelling aanmelden. Via het online herstellingsformulier.

  • Je hebt 10 jaar garantie op je spanplafond en 2 jaar garantie op alle andere producten indien niet anders word aangegeven.

Het type garantie dat van toepassing is op onze spanplafonds kan variëren tussen fabricagefouten en installatiefouten gedurende een bepaalde periode.

De garantie tegen fabricagefouten dekt eventuele defecten of gebreken die ontstaan als gevolg van fouten in het materiaal of de productie van het spanplafond. Dit kan bijvoorbeeld scheuren, loslatende naden of verkleuringen omvatten.

De garantie tegen installatiefouten richt zich op mogelijke problemen die voortkomen uit onjuiste installatie van het spanplafond. Dit omvat bijvoorbeeld losse bevestigingen, ongelijke spanning of problemen met de afwerking

Gratis herstelling bij fabricagefout
Als je spanplafond binnen de garantieperiode door een fabricagefout kapot gaat, is de herstelling gratis. Bij een fabricagefout gaat je product bij normaal gebruik eerder kapot dan verwacht. Bijvoorbeeld als ja naad scheurt terwijl je niets geks deed.

Betaalde reparatie bij gebruikersschade
Wanneer het defect door eigen schuld komt, heet dit gebruikersschade. Dit valt niet onder de fabrieksgarantie. We helpen je alsnog graag met de reparatie, maar daarvoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je plafond, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.

De reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.

Gemiddeld duurt het inplannen van een herstelling 2 à 3 weken. Let op: dit verschilt per periode en probleem. Het vervangen van een lamp duurt bijvoorbeeld minder lang dan het vervangen van een spanplafonddoek.

We sturen je in ieder geval één keer per week een update over je reparatie. Je kunt de status van je reparatie ook volgen via Mijn STRETCH

Winkelwagen

Vraag Je Gratis Offerte Aan

Onze STRETCH dealer neemt contact met je op om
jouw voorkeursdatum en tijd te bespreken.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
In hoeveel ruimtes wenst u een spanplafond?
Wanneer wenst u van start te gaan met de renovatie?
Klik of sleep bestanden naar dit veld om te uploaden. Je kunt tot 10 bestanden uploaden.
Naam
Adres
Ontvang alle nieuwigheden

Abonneer op onze nieuwsbrief en wees up to date

– Interieur trends
– Acties
– Oplossingen
– Nieuwigheden

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam
Gratis Spanplafond E-Book

Lees ons E-book

Word geïnspireerd door onze oplossingen en projecten
Bereken Zelf De Prijs Van Je Geïnstalleerd Spanplafond